Μήπως σου λείπει η καλή οργάνωση;
Αρχικά, θέτουμε στόχους και αυτό ίσως είναι το εύκολο κομμάτι. Το δύσκολο είναι να βρούμε το βέλτιστο τρόπο προς την υλοποίησή τους.
Competitive Analysis
Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τον ανταγωνισμό. Ανεξαρτήτως κλάδου, ο ανταγωνισμός υπάρχει και χρειάζεται να τον έχουμε μελετήσει ώστε να γνωρίζουμε καλά που τοποθετείται η δική μας εταιρεία.
Market Trends
Διαρκής παρακολούθηση και ανάγνωση της αγοράς ώστε να βρισκόμαστε συνεχώς ενημερωμένοι και να παρέχουμε τις αντίστοιχες πληροφορίες στους πελάτες μας.
Brand Identity
Πολλές φορές εταιρείες που απευθύνονται σε εμάς, δεν έχουν μία ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα. Αυτό δημιουργεί σύγχυση όχι μόνο στους πελάτες που απευθύνονται αλλά και εσωτερικά στην εκάστοτε εταιρεία.
Advertising Strategy
Σύντομες και επιπόλαιες διαφημιστικές κινήσεις που δε φέρνουν αποτελέσματα; Μην σπαταλάτε τα χρήματά σας χωρίς να έχετε θέσει τους σωστούς στόχους και χωρίς να έχετε ένα ξεκάθαρο πλάνο για το πως να τους πετύχετε.
Brand Positioning
Που τοποθετείτε ακριβώς η εταιρεία σας στον κλάδο της σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Έχετε ποτέ σκεφτεί πως οι κινήσεις online που εφαρμόζετε θα πρέπει να το λαμβάνουν υπόψιν τους κάτι τέτοιο;